..När saker känns för bra för att vara sanna..

När allt känns galet rätt, när allt klaffar, varför ifrågasätter man istället för att njuta?!
Är det rädslan över att det är för bra för att vara sant, att man är rädd för att bli sårad?
Dom frågorna ställer jag mej själv allt för ofta. Jag är för rädd att det ska sluta som det alltid gör,
att när saker och ting känns för bra så faller marken sakta men säkert under en.
Men denna gång tror jag inte på att jag kommer falla på riktigt, utan jag kommer bara snubbla
och du kommer finnas där för att hjälpa mej upp så att vi kan fortsätta gå tillsammans.
För ibland när saker känns för bra för att vara sanna är det inte för att dom är det, utan för att
det är så det ska vara, för ibland förtjänar vi lite lycka, ibland förtjänar vi alla ömsesidig kärlek.
Slut på funderingar, slut på att leva i rädsla, jag tänker leva livet fullt ut me dej! Elsker deg!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt! :)

2010-07-02 @ 14:30:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0