..Lycklig..

Hejsan, just nu så känns allt bara så jävla bra, jag svävar på små rosa moln :)
Längtar, längtar tills i morgon för då kommer sötfan hit en sväng fram och tillbaka
från grannlandet :D Kan knappt vänta, fan vad jag ska mysa :D
Kan inte minnas när jag var såhära lycklig sist, jag går runt och ler hela tiden, världen känns så annorlunda,
den har blivit en bättre plats :) Säger bara livet är fantatiskt underbart just nu!

Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt, hjälpt morsan och städa och umgåtts med världens sötaste unge E,
han har blivit så stor och stark och kärleken mellan oss bara växer och växer. Imorgon ska jag passa han
och det ser jag verkligen fram imot :D Fan vad jag älskar han!  Ne har inget annat att skriva så nu ska jag
städa upp på bloggen lite och sedan ska jag dra mej till sängen så att morgondagen kommer fort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0