..Husvagns semester..

på baksidan av gården ;) Men känslan är desamma vars den än står :)
Mysigt som tusan iaf, tände en massa ljus igår, hade på lite musik och bara låg
och mös med älsklingen samtidigt som regnet smattrade mot husvagnen :D
Känslan av att vakna upp bredvid han slår allt, det är en sån overklig känsla att
man tror att man drömmer varje gång. Lycka är verkligen ett ord som fått en helt
annan mening för mej, nu vet jag hur riktig lycka känns när den far igenom kroppen!
Finns inte ord för hur glad jag är att du kom in i mitt liv Thomas <3

Gårdagen spenderades med lite besök hos en gammal släkting och lite lirandes av
sporter i sporthallen och sedan drog Jag, Ronja & Thomas även till Gälka town och
kollade in läget, första stoppet var på sibylla, fan va gott det var med mat. Var rätt dött
i stan till en början, men sedan vid halv elva tiden började det folket vakna till liv.
Vi var väll och gled i stan till straX efter tolv innan vi drog tillbaka till Porjus, ikväll blire att
åka in till stan igen, men vi blir nog där något längre :) Får se om lillasyster få bli med lr inte.
Ne nu ska jag fortsätta och njuta av husvagns semestern, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0