..Familjen annorlunda..

Sitter i husvagnen och har mys kväll med lillasyster Ronja & mys nivån är på topp :)
Jag hoppas bara att inte Thomas har något i mot att hans flickvän kommer rulla
fram i morgon, för vi vräker i oss som grisar *nöff nöff! Vi har sett en film och nu är
den andra igång, det är varmt som en bastu här i husvagnen, äntligen får vi känna på
lite sommarvärme :D Hittar sällan på något med mina små syrror ensamma så därför
känns det eXtra kul och lite speciellt. Thomas måste kanske åka bort fler gånger ;)
Nähe det får han int! När han kommer tillbaka tänker jag hålla han i mina armar och
aldrig släppa taget, saknar han något så fruktansvärt! Come home sweetie.

Såhär kan det se ut när man umgås med familjen annorlunda.



Kommentarer
Postat av: Hætta

naaaaw <3<3 ska nog hålla om dig hårt när jag kommer ;*

2010-06-23 @ 02:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0