..True love..


Det bästa med den här resan är att vi lär känna varandra på djupet så sjukt fort,
jag älskar känslan av att vi håller på att växa ihop att våra liv flätas samman :)
En sak är säker, vårat förhållande stärks av det här och klarar vi av det här tillsammans
så kommer vi klara av andra saker som ingenting. Jag älskar den jag är när jag är med dej,
jag älskar känslan att vara lycklig, att finnas där för dej och sakna dej.
Det du och jag har kan jag inte beskrivas i ord, jag vet bara att det sa KLICK en gång och sedan var
det kört, vi var som två magneter vi drogs till varandra, känns som att det alltid har varit vi. 
Förstår inte vars du har varit hela mitt liv, jag vet bara att DU är allt jag någonsin drömt om, allt jag
någonsin har längtat efter och allt som sammanfattar kärlek och perfektion i en enda skapelse.
Thomas jag kommer aldrig vilja släppa taget om dej, jag vill vara din för alltid
Elsker deg!

..You make me feel complete..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0