..En dag i glädjens tecken..

Hela dagen har jag gått och burit en helt underbar glädje inom mig :)
Men den här dagen har inte varit min, utan Eltons stora dag, idag har nämligen E döpts,
och tro mej det var så sjukt vackert. Att se hela familjen stå där uppe samlad, E i sin
underbara spets dopklänning med ett leende på läpparna, en stolt storebror och en sjukt
vacker storasyster, victoria, mats och någon släkting till M. Är verkligen glad att jag var där och
delade dagen med dom, för mej var det verkligen ren lycka att få vara med när min ögonsten
döptes, något som är lika självklart som att han alltid kommer ha en grymt stor plats i mitt
hjärta. Kan säga att det kom en och en annan tår när V talade till sina barn.
Ungdomarna i kören sjöng oxå med röster som änglar, ne det var verkligen fint, går inte att beskriva
i ord utan måste helt enkelt upplevas. Efter dopet bar det iväg till församlingshemmet där det serverade
smörgåstårta och någon glass efterrätt. Jag satt mest och snosade och umgicks med ögonstenen och
sedan var det en massa foton som skulle tas! Kan säga er att mina syster var sjukt vacker i sin kolt
idag, nästan så att jag ångrar att jag lämnade min hemma :) Vet inte mer vad jag ska säga om dagen
är bara glad att jag kunde vara där på din dag och att jag önskar att jag kommer vara en del av ditt
liv för alltid. Du kommer kanske inte minnas den här dagen, men tro mej jag kommer bära med den
och minnas den med glädje för resten av mitt liv. Älskar dej Elton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0