..Elva dagar..

Hejsan, helt underbar dag igår. Han kom hit kring nio tiden sedan drog vi iväg till V
och hälsade på, så att han fick träffa min lilla ögonsten :D Sedan var det bara mys, ska säga er att det
var riktigt svårt att släppa iväg han i morse, tur att han bestämde sig för att sova två timmar längre :)
Han lämnade av mej på jobbet och sedan efter att jag har kommit hem halv fyra var jag helt jävla slut så
gick och la mej en stund, nu kommer jag inte komma somna inatt, får la sitta vid datan och kolla smycken.
Imorgon blir det iaf att kliva upp klockan kvart över fem för att hjälpa syrrorna med håret, ibland måste
man ställa upp. Vill att dom här elva dagarna jag ska jobba ska gå fort så jag får träffa mitt hjärta igen!
Saknar han något så fruktansvärt redan. Det är nyttigt att sakna men inte såhär mycket :/

Ne åter till smyckes letandet, höres! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0