.."Vänner"..

Jag är inte säker på vad det ordet innebär längre! Två personer som jag absolut inte
förväntade mej skulle gå bakom min rygg och spotta mej i ansikte har gjort det, det här året!
Två människor, som jag trodde stod mej jävligt nära, som jag har haft så jävla
kul med, personer och som jag har kunnat berätta allt till! Dom vännerna vet jag inte ens vars jag
har nå mer! Kan man ens kalla såna vänner, vänner!?  Känner mej så jävla sviken!
Jag tyckte det den ena "vännen" gjorde var svinigt men det där här "vännen" har gjort är sju resor
värre, dessutom handlar det inte bara om att det är jag som kommer till skada. Det finns även en person
som har betytt så sjukt mkt för mej, den personen vet jag inte ens vem han är idag, vars är han jag
lärde känna? han skulle aldrig göra såhär! Jag är chockad och sjukt äcklad, det här är bara helt
sinnessjukt! Jag har ställt ett ultimatum idag, hon får helt enkelt välja mellan oss, för jag pallar inte
med att se henne i ögonen om det fortsätter såhär! Jag är så sjukt besviken, arg & ledsen!
Funderar allvarligt att låta henne gå, vill jag verkligen ha såna här vänner i mitt liv, men alla förtjänar
väll ändå en andra chans, får se om hon tar den! För hon får bara en chans sen äre kört!


Har världen gått och blivit helt jävla sinnessjuk?
Är folk så jävla desperata över lite uppmärksamhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0