..Arton timmar av kärlek..

Jag saknar lukten av Elton, bebiskräk och tvättmedel! Lämnade igen han tidigare idag,
efter att ha lånat han i arton underbara timmar, har njutit av varenda sekund, passat på att snosa på han.
Han åker iväg på en liten minisemester med resten av familjen snart och jag vet inte hur jag ska klara mej
utan han! Men Jag och Elton for in igår kväll till Gällivare, sov över hos svärmor och bara njöt av
underbart sällskap jag, M & C satt uppe till inatt någon gång och snackade :) Älskar verkligen hur bra
allt känns kring Thomas släkt och vänner, äre inte galet att jag redan efter denna tid känner mej så
trygg och hemma hos hans mamma att jag kan fara dit själv och sova! Skönt när allting klaffar och lite
galet äre nog. Nähe en sak är säker, Thomas jag saknar dej! Längtar tills du kommer hem från Norge.

Tillbaka till mina underbart mysiga 18 timmar, efter att ha surrat hela natten så gick jag och la
mej bredvid ögonstenen, drog in doften av han och bara passa på att njuta av hans mjuka andetag.
Har vaknat så sjukt många gånger inatt, tittat på han och bara känt lyckan över att ha han så nära,
Jag vaknade just över sju låg och tittade på han och undrade när han skulle öppna sina mörk bruna
ögon, smög upp, passade på att slå på vattenkokaren, borsta tänderna och klä på mej. När klockan
hade tickat iväg lite till började jag fundera när han skulle vakna, men vid halv åtta slog han upp ögonen
gav mej världens största leende som bara fyllde mej med en sån enorm värme och glädje.
Vi gick upp och det har aldrig slagit mej hur mkt man kan njuta av att tidiga morgon timmar, satt där
med han i mina armar medan han njöt av sin frukost, något med E är att jag kan titta på han hur många
gånger som helst utan att ledsna. Jag och E gick iaf utanför dörren kring nio tiden, till nyfiket för att
möta upp Petra, som skulle följa med mej till frissan och se efter han. Allt gick så bra, dom har haft det
bra och jag är nöjd med hur mitt hår ser ut, förändringar är kul :) Efter frissa besöket for vi runt på
stan shoppade lite, for tillbaka till svärmor, tillbaka till stan för att träffa Simpus och sedan hem igen.
När jag väll skulle lämna tillbaka E hade jag riktigt svårt att slita mej ifrån han, kändes som tiden jag
hade ensam med han var alldeles för kort. En sak är säker, jag behöver inte ha något på papper som
visar att jag bryr mej om han, jag älskar han villkorslöst och han har en sjukt stor plats i mitt hjärta,
kommer alltid älska dej
♥♥♥♥♥♥♥♥ Du är min ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0