..Mina ord & mina tankar..


Jag känner för att skriva, jag känner för att skriva ut mina känslor och drömmar,
men finner inte tillräckligt bra ord för att beskriva dom så jag låter bli.
Jag är bara jävligt tacksam, jag är tacksam för det liv jag får leva, dom känslorna jag får
känna och dom personer som finns i liv utan att svika. Jag är otroligt lycklig för att jag
fann dej, du är en av anledningarna till att jag mår såhär bra. Jag känner mig så levande, jag
njuter i så stora drag att det känns syndigt! Får man verkligen må såhär bra?
Jag har funnit styrkan i mig själv att förlåta & att ge folk en andra chans.
Jag tycker att jag har lyckats hitta en bra balans i livet, jag fokuserar på det som får mig att
må bra, jag har funnit mig själv igen, en person som jag för länge sedan tappade, det känns
bra att vara tillbaka i livet. Efter allt jag varit med om, efter allt jag tagit mig igenom, så vet
jag hur stark jag är i mig själv. Det har varit en förbannat lång och jobbig resa men det har
jag gett mig så mycket insikt i saker och ting. Jag vet att jag klarar mig ensam om jag måste,
jag har alltid vetat att jag är stark ensam, jag gillar t.o.m att vara ensam. Ibland njuter jag
av ensamheten så pass mycket att jag blir rädd, men ensamheten omger mig i en trygghet,
en trygghet där jag får ha mina tankar ifred, jag älskar mina tankar och jag älskar att jag
väljer om jag vill dela dom eller inte! En sak ska du veta även fast jag gillar att dra mig
undan så kommer jag aldrig dra mig undan från dig! Du är allt jag någonsin drömt om!

Det blev att skriva om mina känslor, med ord från hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0