..Love is blind..

Ordet kärlek har så många beskrivningar, så många att jag inte gillar någon bättre än den andra.
Kärlek omger en med så sjukt mycket lycka och värme men den kan lika fort vända och orsaka
en, en massa smärta. Kärlek är oundviklig och väldigt svår att förstå sig på, den blåser liv i gamla
flammor, får folk att gå åt olika håll, och håller döda saker levande. Kring kärlek finns det så sjukt
många frågetecken, så många att man aldrig kommer sluta fundera över den. Jag har t.ex. ingen
aning om varför jag skriver det här, känns bara skönt att lufta tankarna om man nu kan kalla de det!

Kärleken har fått mig att gör sjukt många dumma saker, saker som jag inte riktigt kunde rå för, saker
som jag inte heller kan ångra, saker som jag bara var tvungen att göra, saker som jag vet har sårat folk,
saker som jag inte riktigt kan be om ursäkt för, men som jag ändå har dåligt samvete för. Om du läser,
så vill jag bara dela mina tankar, innerst inne tror jag att du förstår mig. Jag ville inte såra dej medvetet
om jag nu har sårat dej, jag ville inte förstöra även fast jag vet att det inte är pga mig ni gått skilda
vägar. Jag var bara mitt i något jag inte kunde ta mig ur, där mina känslor var det viktigast. Jag har
tänkt på dej många gånger, men det har varit lättare att skjuta bort dej att låtsas som att du inte fanns,
vissa gånger har jag bara velat skrika, ta mig ur det här och släppa taget. Ibland har jag faktiskt tyckt
riktigt illa om mig själv, jag kan t.o.m förstå att dina tankar om mig inte är speciellt höga! Å det gör inte mig någonting, du får tycka vad du vill om mig. Jag vet själv varför jag befann mig i den situationen som
jag gjorde, jag var där av samma anledning som dig. Love is blind, love is blind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0