..Hohoho..

Nattugglan sitter på arbetet och är galet trött! Allt är nästan klart lite tvätt
som behöver vikas och frukost som behöver göras, inget av det kan jag börja
med ännu :/ Sitter och tittar ut genom fönstret och jag ser bara en massa regn!
Hoppas det regnar när jag går av för då kommer jag sova riktigt gott, krypa ner
bredvid min varma älskling, andas in hans doft och njuta av hans närhet innan
han åker hem :( Blir att han åker idag vid två tiden för att han börjar jobba ikväll :/
Hade hoppats på lite mer tid med han, är inte redo att släppa hem han ännu, vill bara umgås
mer, mer, mer! Blir väll minst två veckor tills vi ses nästa gång, om han kommer till
sverige nästa gång han har ledig vecka annars blire omkring 20 dagar :(
Får se om jag följer med han till Gällivare i morgon, vill hinna umgås med han så mkt som
möjligt, all tid med varandra är så sjukt värdefull! Vi försöker pussla för att få det att gå ihop.

Annars vad händer i mitt liv då, jo det ska jag tala om för er en massa jobb, jobb & jobb.
Har även fått ett jobb erbjudande i grannlandet som jag ska ta och överväga, jag tycker
juh att det hade varit värt ett försök iaf. Just nu så längtar jag tills nästa helg, pdol helgen,
ska festa loss med mina M&M´s snacka om att jag saknar dom galet mkt!
Vet inte vad jag mer ska trycka ner för ord hära, tror det får räcka såhär så skriver jag när
jag har lite mer tid och lust istället :) Så säger vi, tjao! :D

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej hoppas du har det bra :)

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och du kan radera denna...

Men annars så tänkte jag tipsa om två stycken design tävlingar hos mig.

Länkar :



1. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-26-juli.html

2. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-12-augusti.html



Ses inne hos mig :)..

//The Price Of Love

2010-07-22 @ 20:27:59
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill ha nästa helg nu!! :D

2010-07-22 @ 21:53:54
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0