..Frånvaro i kärlekens tecken..

Hejsan, jag vet att jag har varit borta från bloggandet en längre tid :)
Men nu kommer jag komma tillbaka dock vet jag inte vad jag ska blogga om eftersom
jag bara jobbar mest hela tiden. Älsklingen är då fortfarande kvar :D

För en vecka sen åkte jag iaf till Kautokeino och överraskade min älskling jag och Camilla
hade lyckats hålla det hemligt i en veckas tid. Å vi var så sjukt rädda över att han skulle hinna
vakna innan jag var framme. Jag kom fram, camilla mötte upp mej på statoil och vi började
knata till deras mormor, vi var sjukt nervösa. Hon gick in och kolla om kusten var klar, å han
sov, men när jag stod utanför dörren hans började hans väckarklockor ringa :( Men tur som
tusan att det måste ringa minst fyra väckarklockor för att väcka han. Gick in genom dörren,
gick till sängen och tänkte pussa han, då ser jag en knytnäve så jag far bakåt igen och börjar
prata med han. Tur det för annars hade jag nog fått mej en smäll :D Det var lyckat och kul!

Hade det svin kul i Katuo lite trist när älsklingen var på jobbet men jag hade juh Camilla och
sedan har jag fått träffa en massa nytt folk, folk med en massa underbara personligheter :D
Längtar redan tills jag får åka tillbaka dit men det blir först i aug för jag jobbar nästan hela tiden
fram tills dess, förutom med lite ledighet. Vi åkte tillbaka från kauto i torsdags för att jag skulle
jobba i fredag till lördag natt. Annars har vi mest bara myst på och tagit vara av tiden med varandra
och idag sticker vi iväg till Porjus för jag börjar jobba klockan nio :P Så måste dra mej, tjao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0