..Det känns bra..

Det känns bra att jobba, känslan av att få hjälpa vårdtagarna i deras röriga vardag
det är det här jag vill jobba med, det är det här jag trivs med och är bra på :)
Men man kanske skulle vidga sina yver, skaffa sig nya erfarenheter har ändå varit här
i fyra år, är inget fel på stället jag älskar det, jag trivs nästan för bra, men det hindrar mig
från att utvecklas, det är därför det är på tiden att släppa taget och bre ut vingarna.

Njuter av regnets smattrande, det är avslappnade :) Älskar att det börjar bli mörkt ute, älskar att
hösten närmar sig med alla vackra färger. Sommaren är inget för mig. Jag älskar hösten, min
favorit årstid på hela året, sitta med mysig belysning och en varm kopp choklad i handen framför
en bra film eller öppna spisen inlindad i en massa filtar :D Den här hösten kommer bli så jävla bra
iaf om det blir som jag har tänkt mig. Jag njuter av fulla drag av livet! Jag lever på lycka och kärlek
det är en ofarlig men härlig drog. Gud vad härligt det är med glädjerus i kroppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0