..Utmaning..

Sandra hade en rolig sak på sin blogg, så tänkte göra en lika dan här,
hoppas hon inte misstycker eftersom jag tycker det verkade som en rolig grej :)

Hur mång törs ge sig på utmaningen, bland dessa påståenden finns fem falska, vilka?

Hur bra känner ni mej *huhuhuhu ;)

-  Jag har aldrig flygit
-  Jag gillar varken kaffe eller te
-  Jag är sjukt vikfixerad
-  Jag är allergisk mot renar
-  Jag har blivit slagen av någon jag älskar
-  Min första bästa vän är fortfarande min bästa vän
-  Jag älskar hushållsarbete
-  Jag har aldrig åkt polisbil
-  Jag lider av tvångsbeteenden
-  Jag är allergisk mot nötter
-  Jag har flyttat över tio gånger
- Jag är en av dom längsta i familjen
-  Jag har aldrig använt lösögonfransar
-  Jag har slagit ner någon i min familj
-  Jag har en riktigt bra relation med min pappa
-  Jag älskar äventyr och utmaningar
-  Jag har aldrig haft en fast anställning
-  Jag är otroligt rädd för spindlar
- Jag är en riktigt skogsmulle
-  Jag har tillbringat min barndom med en massa läkarbesök
-  Jag är sjukligt pedantisk
- Jag har haft hål i läppen på två ställen
-  Jag är rädd för att släppa in någon i mitt liv
-  Jag lyssnar för det mesta bara på rock
-  Jag måste äta mediciner varje dag
-  Jag och mina syskon har alla blå ögon
-  Jag har ramlat två meter rakt ner i betong med huvudet före utan större skador

Lägger ut kommentarerna sen så att ni inte kan fuska.



Kommentarer
Postat av: sannie

hä hä, tack du : D

2010-01-23 @ 09:54:00
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Maggi

-jag älskar hushållsarbete

-Jag är allergisk mot nötter

-Jag har tillbringat min barndom med en massa läkarbesök.

-jag lyssnar för det mesta bara på rock

-jag har ramlat två meter rakt ner i betong med huvudet före utan större skador.

2010-01-23 @ 10:12:45
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja lite lustigt är det med så pass många sammanträffanden.



men men.

Hoppas du har en underbar lördag! kram!

2010-01-23 @ 10:59:37
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

- Jag har en riktigt bra relation med min pappa

- Jag har ramlat två meter rakt ner i betong med huvudet före utan större skador

- Jag har aldrig åkt polisbil

- Jag är allergisk mot renar

- Jag är otroligt rädd för spindlar

2010-01-23 @ 13:29:50
Postat av: Anna

sv: haha äh, den är fin, det är det som räknas :D

2010-01-23 @ 18:24:31
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag gissar på:

- Jag är allergisk mot renar

- Jag har en riktigt bra relation med min pappa

- Jag är en av dom längsta i familjen

2010-01-23 @ 18:26:09
URL: http://paidmydues.blogg.se/
Postat av: KATTEN

Det här var kul :D är säker på 1 i alla fall.



- Jag har en riktigt bra relation med min pappa

- Jag har ramlat två meter rakt ner i betong med huvudet före utan större skador (kan ju bara inte vara sant haha shit)

- Min första bästa vän är fortfarande min bästa vän

- Jag är rädd för att släppa in någon i mitt liv

- Jag lider av tvångsbeteenden

2010-01-24 @ 02:22:48
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Malin

- Jag har aldrig åkt polisbil

- Jag har aldrig använt lösögonfransar

- Jag har en riktigt bra relation med min pappa

- Jag är rädd för att släppa in någon i mitt liv

- Jag lyssnar för det mesta bara på rock

??

2010-01-26 @ 15:24:10
URL: http://malinerikanyman.se
Postat av: KATTEN

haha men åh det med lösögonfransarna och olika ögonfärger på syskonen visste jag ju! nu när jag tänker efter :P

2010-01-27 @ 14:33:35
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0