..Svar på tal..

Svar: Nähe jag har inte haft samma frisyr sen 2004, visst jag gillar inte att
gå till frissan så värst ofta, trivs med långt hår och sidbena, luggen har jag
alltid haft på samma sida. Men ska visa några bilder, hade dock mest dåliga
cam bilder, men dom får du se nu. Kanske int dom bästa bilderna jag lagt ut i
"bilder på mej genom åren" men det var inte direkt så att det var håret jag skulle visa.
Från 2004 - 2006 så lät jag mitt hår bara vara klippte det dock kortare på längden
2004, sedan lät jag det växa ut igen. 2006 klippte jag upp det och sne lugg.
I okt 2006  klippte jag det korta håret jag har här nedanför. För att sedan
låta det växa ut igen. 2008 lät jag det vara ända tills någon dag innan
julafton då jag kom på att jag ville ha lugg. Trivdes inte med lugg så bra så lät
det växa ut igen, och där är vi fortfarande, klipper dock upp det ibland,
kortar luggen, klipper på längden, färgar håret osv.

Men mitt hår växer som ogräs så skulle jag ha en frisyr skulle jag behöva gå till frissan
minst varannan månad, plus att jag trivs alldeles utmärkt i mitt långa hår med sne lugg & bena!

Men mitt hår har iaf varit
långt orört, uppklippt, kort, lugg, färgat med slingor osv under åren





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0