..Snowboard + my girl..


Idag har jag å världens underbaraste Katarina varit te backen & åkt snowboard.
Jävlar vad kul det var, det kommer vi göra om! Vi kommer nog göra om detta väldigt
snart skulle jag tro, blir väll på tis & torsdag om bruden har tid lr förresten Katti jag har
bokat in dej tis & tor 17.00 -20.00 hör du det, finns inga andra alternativ än att du befinner
dej där och befinner du dej inte där så får det livslånga konsekvenser! ;D
Hehehe, fan alltså vad mkt tankar man fick om att åka iväg på en snowboard resa, fan va
roligt det hade varit att åka iväg ett gäng och bara åka bräda och njuta av vintern.

Kommentarer
Postat av: sandra

fan vad det ser härligt ut,, jag måste dra nån kväll å åka jag jag med, det finns ju en backe hära. :)

2010-01-22 @ 17:16:26
URL: http://www.thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0