..Pyttsan..


Min så kallade skidtur blev juh fan inte av. Gissa vem som tydligen har varit så
trött i morse så att hon int ens hörde mobil larmet på telefonen.  SJUKT brukar
alltid höra det, men det kan juh vara för att jag vaknat typ varje timme inatt
vridit och vänt på mej. Måste hämta ner min kudde som lillsyrran snott, visst
den hära kudden jag har nu är skön men den är alldeles för tjock!
Jag har alltid svin ont på vänster sida, vid revbenen och inatt kom jag på varför
kudden är så tjock att när jag ligger på den så har jag inte hela kroppen helt nere i
madrassen. Så ska tamefan springa å hämta min kudde där uppifrån nu, så man
får sova ordentligt inatt och inatt ska jag vända på dygnet det här går inte längre.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe ja en hel del skapande blir det ju =)

glöm nu inte av att fortsätta kika in hos mig ;)

kram sötnos

2010-01-11 @ 12:38:22
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0