..Pappersmassa i magen..

Goddag :)
Just nu ligger jag ner bäddad i min varma säng, ska ta och synda med en lite tupplur.
Är så otroligt mysigt att sova en stund mitt på dagen. Hade egentligen tänkt fara och
åka snowboard lr längdskidor men min energi stannade tydligen kvar på jobbet.
Men vilken tur att jag ska tillbaka dit och hämta den senare ikväll då eftersom jag har en delad tur.
Har sovit så sjukt dåligt inatt och det beror på att jag haft beredskap, sover alltid dåligt även
fast jag vet att jag vaknar om telefonen ringer men är ändå orolig att man int ska göra
det när det väl gäller, så har vaknat flera gånger inatt och kollat klockan.

Igår hade jag faktiskt en riktigt trevlig kväll, satt och drack en folkis och surrade
med mamma och ola, efter ett tag så ringde stefan det slutade med att han kom och joinade
oss. Var riktigt trevligt men det roligaste måste ändå varit när ante ringde och sen
slutade det med att han oxå joinade gänget, vi satt & surrade om livets problem och skrattade
en jävla massa. Så roligt när man insett saker före personen som ska inse det :D
Var en lugn kväll men såna kvällar uppskattas oXå ibland.

Höll nästan på att glömma inspirationen till inlägget, dexa!
Hur många gånger har man int önskat att man kunnat skylla på
att hunden ätit upp läxorna, för att man int idas gjort dom?
Man har nästan stått framför hunden med ett papper där man
skrivit lite grann och bara käka, ta den då, men hunden har stått
där obrydd och int fattat att man behöver dens hjälp.
Men nu när jag skulle gå till mitt rum så måste jag gå igenom kontoret först
å då ser jag en massa grejer på golvet sönderslitna näsdukar, en trasig leksak,
en trasig filt och till slut en massa papper, som tydligen ska ha varit räkningar
och nå andra viktiga papper. Undra om det funkar att ringa till banken och säga
jag kan tyvärr int betala mina räkningar för hunden har ätit upp dom?!
Sannolikheten att dom tror på en är juh lika med noll :)

Har aldrig trott lr upplevt på att en hund käkar upp viktiga papper som läxor, räkningar osv
men nu har jag sett det med mina egna ögon så nu blir mkt enklare att tro på det.
Tror dexa har protesterat och varit rastlös när hon int fick sova på sin vanliga plats
utan var tvungen att dela rum med roy, det är juh så hemskt att behöva sova i kontoret
istället för köket för då får man juh int se vad som händer. Men nu skiter jag fullständigt
i vad som händer i köket för nu ska jag faktiskt ta och stänga ögonlocken och njuta av en timme
välförtjänt vila! Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0