..Mysfaktor..

Mysfaktorn är riktigt hög hemma hos mej ;)
Tände en massa ljus och sedan gick jag och duschade peelade hela kroppen, satte
hårinpackning sedan smorde jag in mej och nu håller jag på att fixa naglarna.
Lite manikyr, nagelbandsolja, nagelhärdare, nagelolja och i morgon hade jag tänkt fixa
lite fransk manikyr om jag orkar, är int så mkt för att fixa naglarna längre, förut gjorde
jag det jämnt, men det kan faktiskt vara riktigt kul ibland :D
Nu ligger jag nerbäddad i min nybäddade säng och luktar citrus & jordgubb är faktiskt
en väldigt bra kombination, det trodde jag inte men nu vet jag.
Ska fortsätta se min film håller på att se 2012 har juh hört att den ska vara bra.
Vi hörs i morgon hoppas ni får en godnatt sömn för det ska jag och min kudde ha!

..Känslan av att krypa ner i en nybäddad säng går
inte att beskrivas, den måste helt enkelt upplevas..

Kommentarer
Postat av: Penni!

Joo.. någonstans gömmer det nog sig i kylen! :)

Redan vaken ;O?

2010-01-12 @ 04:42:49
URL: http://bystars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0