..Let me go..

Let me go - 3 doors down

Mest spelade låten på min playlist, detta är ljuv musik i mina öron!

Trött blev jag men inte förän klockan sju och tro mej då hade jag hunnit läsa ut
boken samt ligga och stirra upp i taket ett tag. Det resulterade att när jag väll
somnat om vaknade jag inte förän halv tre ungefär!
Så nu har jag väll vänt på dygnet igen, det återstår att se iaf.
Träningsvärk har jag idag det är la ett gott tecken, ska ta en promenad senare iaf.
Har ont i handleden idag så det blir inga skidor, knäna verkar ha klarat av snowboard
åkningen iaf :D Inte ofta det händer att jag pallar åka bräda utan att jag har ont så nu är jag glad.
Ne undra om man ska gå å spela lite wii fit så man får tiden att gå ;)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack =) cyklandet gick jättebra och solningen likaså =)

2010-01-13 @ 16:44:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, klart vi blir vänner men kommer inte fara upp till hon mer och inge gym med henne heller. Min nya gym kompis är Marcus. :)

2010-01-13 @ 16:50:17
URL: http://malinerikanyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0