..Laddar batterierna..

God Morgon folk hoppas alla får en underbar lördag :)
Har som sagt int uppdatera så värst mkt igår, när jag är hära så har jag inte så stor
lust att alls sitta vid datorn så det brukar sällan bli det, när jag är här vill jag bara njuta.
Vilket är väldigt olikt mig eftersom jag brukar sitta vid datan väldigt ofta annars, men jag
förknippar det här stället med lugn allt känns så fridfullt här, vilket det oxå är dom flesta
gångerna. Tror att den minskade lusten till dator sittandet oxå är att vi inte hade datorer hemma
när jag växte upp här, utan det var fantasin och naturen som gällde :) Det här är en av dom
få platserna som jag verkligen kan kalla hem även fast jag inte bor här längre. Jag känner mej
trygg här, det var här jag hade min första riktiga familj och här njöt jag verkligen av livet till fullo.
Visst jag bodde här ca 5 år, jag var en liten skit unge men det har faktiskt gett mej en stadig grund
att stå på att få växa upp i ett lungt samhälle, där alla känner alla och man har en annan typ av
gemenskap, bodde faktiskt rätt mkt ungar här när jag var liten och kul hade vi!
Vet att dom vännerna kommer jag alltid ha kvar, jag vet vars jag har dom även fast vi inte alltid
pratar speciellt ofta. Ne den här byn är en plats jag håller varmt om hjärtat, hit kommer jag alltid
komma tillbaka så länge jag kan!

Var inte egentligen det dära jag skulle skriva om utan det var om gårdagen :)
Igår kom vi hit ungefär vi fem tiden, då var vi å lämnade grejerna för att sedan åka
vidare till farmor & farfar för att äta middag, fanns tre saker att välja på och jag åt
köttsoppa, A-M kan verkligen det dära med att laga mat, smakade underbart!
Sedan for vi hem och där slappade jag framför tv innan jag begav mej hem till B vi låg och tittade film
halva kvällen såg två filmer, riktigt mysigt att umgås igen var längesen sist.
Lite roligt äre att B bor i mitt gamla hus oxå, hehe! Som tur bor juh L efter samma gata som jag växte
upp på i ett likadant hus, fast i en annan färg, så känns verkligen som att man är hemma :)
Ne nu har jag varit vaken sen sex, hade tänkt kliva upp, käka lite frulle och väcka Ronja och fråga
om hon ska med och promenera :) Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda vet inte hur kallt det är ute,
men blir väll att köra skoter och invänta att J kommer hem te byn och sedan så har A hyrt en stuga just
utanför så det blir väll att fara dit senare ikväll :D Längtar, längtar!

Kommentarer
Postat av: sandra

vi hade verkligen roligt som barn. :) tänk dagens ungar som inte har någon fantasi.. :D jag minns alla gånger vi lekte krig å kurragömma å vi lekte verkligen överallt. :D

2010-01-26 @ 23:46:48
URL: http://www.thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0