..Hemma..

Gomorgon :) Jag har varit så otroligt trött dom senaste dagarna är väll för att jag
har jobbat natt och inte kunnat somna! Dagarna i gällivare har varit toppen, har
njutit av varenda sekund, dock lite trist att jag somnade *fan, fan fan!
Som det ser ut nu blire gällivare mkt snart igen saknar redan stan.
Jag fara på jobbet alldeles straX -25 ute hoja fan va kallt men bara klä på sig.

Dagens:
Humör:
Glad
Plus: Helg snart
Minus: Kallt
Kläder: Myskläder
Frisyr: Hästsvans
Låt: Pages
Hur är ditt liv: Riktigt bra, njuter till fullo
Vill ha: Massa mys
Planer: Jobba, städa, äta middag & dricka vin
Dagens drog: Katti!
Dagens måste: Städa
Händelse: Fel skickat sms
Saknad: _ _ _ _ _!
Ser fram emot:
Äta middag senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0