..God morgon..

Skulle just skriva ser fram i mot dagen men det kan vi stryka!

Tänkt göra lite nytta och kanske fara ut och åka skidor, men konstigt nog känner jag
inte för att fara ut, tror jag skiter i det idag, skulle nog bara bli pannkaka av det oxå!
Backen med Katti som jag sett fram i mot är nog bara glömma, att jag int lär mej att
man int ska se fram i mot nått med den bruden, hon är så jävla glömsk så att det är
sjukt *hahaha! Tror tamefan jag lägger in henne på pionjären snart.
Men blir kanske backen med syrrorna då, för åka snowboard vill jag!
Vill bara att det ska bli fredag och snart är vi dära, då blire tamefan Nattavaara för hela
slanten, längtar att få komma bort och rensa tankarna som uppkom i min skalle igår!

Angående det så vet jag int riktigt vad jag ska säga, nu vet jag juh iaf! Lite lurad jag
känner mej, sju år, många fina dagar och fina ord "jag gillar dig jätte mkt".
Igår bevisade du att du inte känner mej överhuvudtaget trodde du visste vem jag var
under all smärta, men tydligen inte. Trodde aldrig jag skulle vara tvugen att sätta
spärrar på mina ord och känslor inför dej, men det kommer jag vara tvungen att
göra nu. Det kommer aldrig kunna bli desamma, aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0