..God Morgon..

Har varit vaken ett tag men har fortfarande inte lycktats vända på dygnet *hmm!
Tror att jag verkligen måste köra slut på mej själv ida eller helt enkelt vara vaken
ett helt dygn. Svårt det dära, men har där emot sovit som en prinsessa inatt gud så
galet skönt det är att sova ny duschad i en ny bäddad säng :) Inte nog med det
jag känner mej sådära super fräsch ännu, även fast jag sovit den hära känslan har
jag inte känt på en morgon sen morgonen 29 juli :D Vad hände då!?
Hade tänkt hoppa på skidorna och ta mej en runda innan det blir alldeles för mörkt ute
för känner att jag har en massa energi att göra av med och anledningen varför jag är
så trött måste juh vara för att jag är inne mesta delen av min tid.

Tjingeling hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0