..Galet kul..

Började kvällen hos anki, drack en vin flarra dära och sedan bar det av till nån
Dennis och sedan så bar det av med taxi till krogen.
Det var en toppen kväll fy tusan så kul vi hade det dansade med Elina, Susanna,
Sandra & Sara typ hela kvällen, fy tusan så roligt det var.
Jag letade oxå efter Jana typ halva kvällen vi gled ifrån varandra hela tiden.
Men tillslut så var hela gänget återförenat igen å då bar det av mot Porjus.
Träffade en massa folk på krogen som Mallo, Fredde, Larsse Micke, Peter, Ante, Jonas
sedan minns jag faktiskt inte vilka fler, det var en massa folk iaf :D
Nu blire iaf att vara nykter fram till vintermarknaden, det kan faktiskt bli för mkt av det goda.

Fler bilder kommer så fort jag fått bilderna av Sandra fotade inte alltför mkt igår

Galet skönt att jag äntligen fått förklara mej och fått bli av med min ångest över det.
Mindre kul att du missuppfattade en annan situation, hoppas det löser sig iaf.
Tyckte iaf inte om ditt beteende igår. Men nu kan man nästan säga att vi är kvitt!
Töntigt men sant, men du har fått mej att känna mej lika dant som jag förmodligen fick dej att
känna dej förra helgen. Förstår inte varför vi ska bete oss såhär mot varandra hela tiden?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack ska du ha! :) Ja, jag får fixa en sådan så damen blir nöjd. Hehe.

2010-01-06 @ 19:04:24
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0