..Fryser ihjäl..

Herregud tror tamefan jag håller på att frysa ihjäl var ruskigt svårt
att slita sig från en godnatts sömn och ett varma täcke!
Men a women got to do what a women go to do :)
Jobbet kallar på en, säger bara hoppa i täckbyxorna, ta på så mkt kläder som går
så att man inte blir en isglass när man kommer ut. Fan vilken tur att jag duschade
igår och inte nu på morgonen, tänk er hur jag hade sett ut när jag kom på jobbet då!
Nähe galet skönt var det sova och otroligt nog har jag inte varit såhär utvilad på länge
det här känns som att det kommer bli en galet bra dag :D

Katti jag saknar dej redan var inte borta allt förlänge och gör inte någonting
jag inte skulle ha gjort.. Okej? Älskar dej!

Kommentarer
Postat av: KATTEN

Åkte inte iväg idag, hade för mycket feber :( Åker först imorgon och du vet att jag kommer sköta mig ;P



Förresten, håller på med det största blogginlägget ever! Kolla in senare!

2010-01-07 @ 17:31:36
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0