..15 favorit bilder..

Idag har jag suttit å soterat och rensat bland mina bilder på datorn, jag raderade ungefär
300 av hur många vet jag inte. Men nu har jag iaf valt ut dom bilderna som kanske inte
är snyggast teknik mässigt utan dom bilderna som helt enkelt betyder mest för mej
just nu, för det kan alltid ändras : ) Dom kommer slumpmässigt :P

Katti det hära kanske du gillar bildspecial :D


Min favorit bild av oss som små, minnen som alltid kommer finnas där!
Denna bild betyder väll lite extra för att vi är 3-1 nu!

Trion, som stod gjorde allt tillsammans på den tiden, ibland är det trist att bli vuxen.

Jag & Syrran som umgick väldigt mkt just då och hade roligare än roligast!

När Sandra & Jag föreviga våran 14 åriga vänskap och mer ska det bli!

Galet kul det var på den här tiden, galna upptåg jämnt, älskar er <3

Min underbara mamma som trivs som en norrlänning på en skoter

Den här bilden blir jag helt lugn av att se för det var just det jag var på
denna bild lugn och tillfredställd med livet!

Jag och min andra halva utan dej hade int livet varit möjligt!
Denna bild tog i höstas när jag var och hälsade på, saknar dej!

Katti dödar nog mej nu, men den här bilden är min personliga favorit
av ett gäng bilder på oss, kändes som att denna kväll förde oss närmare
varandra, som att vi förstod varandra ännu mer! Love you girl :D

Dom två paren :) Galet kul och galet älskade! Saknar tiden med er.

Denna bild på brorsans grav tycker andra ser hemska ut, övergiven men
blommorna påminner om hur jag kämpar för att hålla varenda minne av dej vid liv!

Nyaste bilden som visar min galna sida, den här bilden påminner mej
om att alla kan ändra uppfattning om folk och att alla kan förändras.
För förut innan jag kände denna brud så hade jag faktiskt svårt för henne
men nu fullkomligt älskar jag henne! Love Love Love

Mina ögonstenar det är en fröjd för mina ögon att se er växa upp
det finns inte ord för hur mycket jag älskar er!

Det här är min favorit bild på hela datorn, lyckan & kärleken vi delade
med varandra går inte att beskriva. Du har förändrat mitt liv till det bättre.
Två larssons är bättre än en! Tiden med dej var den bästa upplevelsen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jana

nååh , allt var så fint :D

2010-01-11 @ 03:29:30
Postat av: Liselotte

Tack :D

2010-01-11 @ 03:32:01
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/
Postat av: jennifer!

Fin uppsättning!:)

2010-01-12 @ 04:18:45
URL: http://bystars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0