..Dålig update..

Vet att det varit dålig update, fick en kommentar av Jana att jag måste uppdatera bloggen
så det är väll bara att göra det då :) Men har verkligen inte haft tid lr lust att blogga i helgen.
Fredagen: Så for jag till gälka town med min mammi efter jobbet, blev lite shopping,
sedan när jag kom hem så inväntade jag katti vi lagade middag och drack vin och
sedan så dök Emmy, Sandra & Jana förbi då blev det lite mer vin drickande och prat.
Fick oväntat besök av J var ett tag sen sist, trevligt vare iaf att ses.

Lördag så var det ännu mer jobb och på kvällen slappnade jag av med lite vin och ostbricka
med ett par vänner, dom halsade öl men ingen blev överdrivet full, var en riktigt trevlig kväll.
Blev lite för sent önskade i morse att jag skulle lagt mej lite tidigare, men har iaf gått jätte
bra att jobba har varit en rolig helg med roliga arbetskamrater, gud vad jag trvis på jobbet!
Skulle inte kunna ha en bättre arbetsplats lr kanske men det är då inget jag vet om.
I morgon blir det nog Gällivare lr vi får se beror lite på :)


..Ögonlocken är så tunga nu så godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0