..Boring..

Sitter å har sjukt tråkigt vete fan varför, har ingen ro i kroppen heller eftersom
jag inte har varit å tränat nått idag! Galet vill inte stå över träningen idag men
jag måste nog eftersom min rygg int mår så bra just nu och pga ryggen har jag
oxå fått spännings huvudvärk. Varför ska man alltid spänna sig när man har ont?
Som om inte det vore nog så värker mina knän pga snowboarden igår :/
Hoja vad jag är rastlös fast det är sjukt mkt grejer jag egentligen skulle behöva göra
men just nu väntar jag på att min mamma ska komma hem så att jag kan börja med
maten någon gång, så fort jag har ätit så kan jag börja planera andra saker.
Skulle behöva ta minst en timmes promenad med Dexa och sedan skulle jag behöva
vika mitt enorma tvättberg bestånde av två tvättkorgar, men innan jag kan göra det så
måste jag soterat lådorna och städa i garderoben ja ni hör juh mitt liv är inte enkelt.
Skulle vara sjukt härligt om H kunde komma förbi för då skulle han få knäcka ryggen
på mej, men det var int säkert att han hade tid men man kan juh hoppas!
Hoja detta blev juh inge annat än ett gnäll inlägg, nähe fy fan nu ska jag rycka upp mej
slå på musik och förbereda maten, enkelt och gott låter bra i mina öron ;)

Spikmattan det blir du & jag ikväll *grrr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0