..Tidsfördriv..

Skulle sova men började med det hära, men nu blire ett telefon samtal, promenad och sedan sängen.

1. Det första du tvättar i duschen?
Ansiktet

2. Gillar du kaffe?
Ne fy fan

3. Hur mår du just NU?
Riktigt glad

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
R

5. Berätta om din senaste dröm.
Att jag spydde, mådde dåligt som tusan

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Ja det skulle jag nog :D

7. Vad vill du ha just nu?
Pussar

8. har du räknat till 1000 någon gång?
Haha nope icke det

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Jag suger och biter ibland

10. Använder du smileys?
Jag typ hela tiden ;)

11. Har du träffat någon kändis?
Joo

12. Gillar du keso?
Nähe fy fan

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Your arms feel like hom

14. Hur många länder har du besökt?
Två med Sverige inräknat

15. Är dina föräldrar stränga?
Nope icke det

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Ne fy fan jag är höjdrädd

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nope icke det.

18. Brukar du hyra film?
Ne inte alls så ofta

19. Var kommer du vara på lördag?
Ingen anning det får vi se

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Ne var i skolan.

22. Vad åt du till lunch?
Ägg & Potatis

23. Har du lockigt hår?
Just nu har jag det iaf.

24. När grät du senast?
Vet faktiskt inte

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Haha ja jag är så jävla klantig

26. Favoritårstid?
Hösten

27. Vem höll du senast i handen?
Lillasyster ryster Julia

28. Sover du med TVn på?
Nähe kan inte sova då.

29. Tycker du att du är gammal?
Joo har åldersnoja

30. Är du mörkrädd?
Nähe gillar mörkret..

31. Gillar du ditt liv just nu?
Älskar det!

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Jooo det har jag

33. Har du bra syn?
Nope inte jätte men icke så dålig heller

34. Var är dina föräldrar just nu?
Hemma.

35. Vad har du på dig just nu?
en svart stickad mysig tröja

36. Vad var det senaste du köpte?
Redbull

37. Hatar du mer än 3 personer?
Jooo.

38. Använder du sushipinnar?
Nope.

40. Äger du ett vapen?
Icke det.

41. Gillar du ditt hår?
Det gör jag faktiskt

42. Gillar du dig själv?
Ja det för jag

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mamma

44. Hur ofta använder du MSN?
Så ofta jag sitter på datorn nästan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0