..Sprutnarkoman..


Tjohosan har varit och jobbat och nu hade jag tänkt vika tvätt och sedan fara iväg till Gällivare.
Tidigare idag så ringde jag till sunderbyn och frågade vars min remiss hade tagit vägen och tjejen
svarade så fint att dom minsann inte hade glömt bort mej och att remissen ska komma snart.
Men sedan så tror jag hon började kolla igenom mina blodprover får då ville hon att jag skulle
komma till sunderbyn i morgon, och börja med någon behandling eftersom jag har så kraftiga
allergier, vad jag fattar av det är att dom vill att jag ska bli sprutnarkoman under en längre period :)
Låter juh nice, tycker ni inte det, men jag tog ett moget beslut och sa att jag åtminstone behöver fundera
på saken. Fick iaf en tid till dom den 25 mars då återstår det att se om jag börjar mitt nya liv lr inte.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

gick det bra på jobb då? (:

2010-02-18 @ 21:26:56
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0