..Roadtrip..

Tjenare, har varit i farten hela långa dagen.
Vakande kring tio tiden och då käkade jag lite granna, har inte varit ett dugg bakis idag
jag och K drog till Jokkmokk och hämtade mina grejer, eftersom jag tydligen fått för mej
att fara hem från Jokkmokk igår *hehe fylle idéer. Vaknade upp i morse och insåg att jag
var förlovad, mkt kan hända under jokkmokks marknad :)
Sedan drog jag och K och handlade lite käk och plockade upp J drog hem till mej och slängde
i sig lite käk och efter det så hoppade H, M, J & jag in i bilen och drog till Renis på lite ärenden.
Sedan bar det av vidare till Gällivare för att plocka upp någon brud som vi sedan for och lämnade
i Överkalix :) Där käkade grabbarna lite pizza och sedan for vi hem igen. Satans vilken rolig dag
det har varit, nästan bara bil åkande men med mkt roligt sällskap så klagar inte.
Det som händer på en roadtrip stannar där oxå :D
Vi hann förresten inte så värst långt efter Nattavaara vägen innan vi såg en ren gå sin död till
mötes, vi mötte en lastbil som körde rakt över en ren, smack sa det bara och sedan var den
död. Var faktiskt en upplevelse jag aldrig sett, se hela händelse förloppet sådära.
Det fick mej verkligen att tänka på att gränsen mellan Liv & Död är så sjukt nära varandra.

men nu ska jag sova godnatt allihopa


Kommentarer
Postat av: sandra

förlovad hur menar du nu?? :) överkalix,, de var som tusan,, å inte kom du till kalix, bara 4 mil bort..!!

2010-02-08 @ 22:10:11
URL: http://www.thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0