..Rädd för livet..

Jag är inte bara livrädd för kärlek, känslor och allt vad det nu heter.
Jag är livrädd för att leva, våga satsa och för att göra någon i min omgivning besviken.
Men mest rädd är jag för att jag ska svika mej själv, för det har jag redan gjort allt för
många gånger. Jag borde lära mig att slappna av och inse att det är mänskligt att göra misstag,
men det är svårt, jag har så svårt för att sluta dömma mej själv. Jag har svårt att släppa det
förflutna även fast jag lär mej av misstagen varje gång, jag blickar allt för ofta tillbaka på saker som
jag inte borde. Varför ska jag ha så svårt att inse att allt inte är mitt fel, varför fortsätter jag hela
tiden att leta fel i mej själv. Jag har en ärrad själ och muren jag har runt omkring mej är inte det
lättaste att få mej att plocka ner. Men jag lär mej, jag kämpar och jag försöker.
Jag är rädd för att leva men snart ska jag oXå leva livet fullt ut igen!

Jana utan dej vet jag inte vad jag skulle ha gjort, du är en klippa!
Just nu förstår ingen mej lika bra som du gör Älskar dej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0