..I brist på annat..

Jag har insett att min senaste kyss: fick jag rysningar av!
Jag lyssnar på: neverstore
Jag pratar: alldeles för mkt, måste juh dela tankarna med någon
Jag avskyr när folk: inte uppskattar det dom har!
Min närmste vän är: har flera nära vänner på olika sätt
Kärlek är: underbart men skrämmande
När jag borstar tänderna: så springer tandtrollen och gömmer sig.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en späckhuggare
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril
Jag kommer alltid att vara: mig själv och ingen annan
Det finaste som finns är: min familj
Sommaren: är ett äventyr i sig
Sist jag grät var: inte allt för många timmar sen
Min mobiltelefon är: ett bra verktyg
Bebisar är: ett mirakel
Jag vill verkligen: ligga i dina armar och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0