..Helgen..

Fredag: Kom hem till byn kring sex tiden, slog igång datan och sedan då vare kört.
Då frågade pöjkarna om jag skulle med å festa i Gällivare å eftersom det är så jävla
kul att fara ut med dom så var jag rätt så snabb på att tacka ja :) Vi hade galet kul
Robin, David, Jag & Jana, sedan träffade man som vanligt en massa folk där,
söt var juh t.o.m ut å festade så blev att man hängde med han å sedan for vi hem till han
och sov :) Mysigt som satan tror vi somnade kring fyra tiden.


Lördag: Vaknade kring halv nio första gången, myste och sedan kom min chaffis och körde
mej till byn. Hemma var det bara att börja fixa tårtorna till små syrrornas fest.
Var fullt med ungar hära hela dagen så blev inte direkt nå sovande inför mitt nattjobb.
Men natten gick ändå rätt bra, var bara galet trött på morgonen.

Söndag:
Vaknade kring två tiden, glodde lite tv och sedan gick jag ut å satte mej i badtunna
dit somnade jag var så galet skönt :) Sedan har jag bara slappat och ätit riktigt god mat, morsan
lagade potatisgratäng, fläskfile nån sås och sallad så nu är jag galet mätt.. Ska alldeles strax börja
bege mej mot sporthallen å röra på fläsket lite granna, kan behövas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha altså, vi fyra har alltid för jävla kul när vi far på krogen haha :p måste göras om tukker jak;p

Fifan vad jag älskar detta gäng ;)

2010-02-28 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0