..Fint väder..

Är sådära lite vårigt väder ute idag, känns riktigt härligt, blev på galet glatt humör på en gång :)
Har nyss ätit frulle och ska alldeles strax hoppa i kläderna och borsta håret för att ta mej en
promenad med H gud så skönt det kommer att bli man får passa på när det är lite varmare.
Sedan vet man inte vad som händer kanske det blir byn idag lr tidigt i morgon har inte bestämt mej
ännu, igår så hamnade jag i Dokkas mitt i allt, så vem vet vars jag dyker upp idag.
Har blivit dåligt med bilder i bloggen men det kommer ordnas upp så fort jag kommer hem :D

M&M jag saknar er något så jävulskt!

Kommentarer
Postat av: sandra

dokkas vad fan gjorde du där??

2010-02-04 @ 15:16:58
URL: http://thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0