..Tablettmissbrukare..

Godmorgon :) Börjar känna mig som en tablettmissbrukare men nu har jag iaf
inte ont. Börjar kännas som att jag går mot bättringstider, men det är väll värktabletterna
som lurar kroppen att jag mår bra slutar man med dom så börjar väll helvetet igen.
Kan helt ärligt säga att utan Thomas hade jag haft det riktigt jävla besvärligt, han hjälper
mig med så otroligt mycket just nu, som att tvätta ryggen, knyta skorna, ta fram saker
från kylskåpet, lyft osv. Inte det lättaste när det gör ont hela tiden, men jag har börjat komma
på lite egna lösningar för att komma åt saker jag vill ha, det gäller att vara uppfinningsrik :)

Idag vet jag inte vad som händer, vi kanske sticker till Norge en sväng. Är inte sådära jätte
sugen men det beror endast på den långa bilresan och för att jag inte vet hur min rygg skulle
tackla det. Anledningen till varför jag följer med tänker ni då, är för att jag inte vågar stanna
hemma själv, tanken på att jag kanske inte kommer upp från sängen eller ens kommer kunna
ta upp någonting som jag tappar på golvet känns inte sådära jätte kul. Sen var det där med
maten jag kommer inte kunna ta någonting från kylskåpet heller, skulle få leva på nudlar
medans han var borta isf ;) Nu hade jag tänkt väcka upp min älskling så han inte sover bort
hela dagen, sedan är jag faktiskt hungrig oxå, jag vill ha frukost! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0