..Skaka rumpa..

Igår var faktiskt en riktigt rolig kväll :)
Var först ett tjejgäng på 6 tjejer hemma hos Emma, där dracks det vin och snackades
en massa. Sedan for dom iväg till Harrys och jag skulle promenera hem, eftersom jag
redan tidigare i veckan beslutat att jag inte skulle följa med. Påvägen hem ringer jag till
Sandra för att kolla vad hon gör, hon var i stan och skulle till harrys och frågade om
jag skulle med, jag tackade återigen nej. Efter ca 3 minuter ringer jag upp henne igen
då har jag ångrat mig, jag for hem och bytte till en party outfit och sedan bar det iväg upp
till Harrys, vi stod typ och köade i ca en timme, fast det var inte så jobbigt, plus att när vi
kommit till hälften av kön, kom vi till en stång vi kröp under så vips så hade vi hamnat
nästan längst fram och ingen märkte något :D Sedan har jag skakat rumpa med tjejerna
hela kvällen och träffat på lite folk :) Var faktiskt riktigt roligt att fara ut igen, har inte varit
ut på riktigt sedan Thomas fyllde år i sept :D Hehe och alla som känner mig vet att det nästan
aldrig händer att jag vaknar upp utan blåmärken efter en kväll på krogen, så givetvis har jag
dragit på mig några såna oxå :)

Ne nu ska jag ta och kika lite film, för senare idag bär de av till morsan för att käka julmiddag :)
Jag ska äta tjälknöl som tusan!

Kommentarer
Postat av: Apan satt i granen @ Spotlife

Ibland är det skönt med blåmärken, det är en speciell känsla att klämma på dem.

2010-12-26 @ 23:47:35
URL: http://apans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0