..Mina drömmar..

Mina framtidsdrömmar: Jag har mycket drömmar, saker jag drömmer om i framtiden.
Så som att skaffa ett hus, gifta mig med mannen jag älskar & få underbara barn.
Ha ett förhållande som varar livet ut och där man jobbar på att bevara förhållandet och gör
små saker för varandra, för att inte glömma bort varandra i vardagen. Jag drömmar om att
få bättre erfarenhet & kunskap om mitt arv och jag drömmer om den dagen mitt namnbyte går
igenom :) Jag drömmer om en helvetes massa ska jag tala om :D

Jobbdrömmar:
Jag drömmer om att plugga, ta körkortet och sedan börja jobba som
ambulanssjukvårdare.
Att aldrig sluta utvecklas och suga i mig kunskap som en tvättsvamp
resten av livet. Jag drömmer om att jobba på en arbetsplats jag trivs på livet ut och får någonting
tillbaka av det jag gör så länge jag lever, för det är ren & sann lycka!


Jag drömmar: Det här blev sjukt mycket svårare, men om jag ska vara ärlig mot mig själv
och bloggen så drömmer jag om att bli en ännu starkare människa än vad jag redan är. Jag
drömmer om att våga ta risker och inte leva ett så planerat liv, jag vill vara spontan. Jag drömmer
om att nå min målvikt & kunna unna mig saker utan att må dåligt efteråt. Jag drömmer om att
bli en hälsosammare människa, bli en människa som njuter mer av livet & av stunden. Jag vill
lära mig att stressa ner så jag slipper denna inre stress som jag så ofta känner. Jag drömmer om
att lära mig lyssna på min kropp och inse att jag inte är någon super woman.

Det är mina drömmar & många av dom har och är på gång att gå i uppfyllelse.

Nästa ämne min första kyss

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fiiin blogg :)

hur är det?

kraam

2010-12-28 @ 14:39:09
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0