..Min pojkvän..


Världens mest underbaraste och fantastiska person!
Thomas Haetta, människa som tog mitt hjärta med storm och gör sagan jag drömde om
när jag var liten till verklighet varenda dag. Thomas är en människa med så enormt stort hjärta,
som alltid ställer upp för sina nära och kära. Han är sjukt omtänksam och större sova hjärta
får man leta länge efter, han är enormt envis och diskuterar sällan i saker som han vet att
han har fel i, han älskar pepsi & salami :) Han har världens finaste ögon och hans leende får mig
att smälta, hans norska är inte heller att leka med, det är så sjukt sexigt. Bland en av dom
gulligaste sakerna jag vet med Thomas är när han inte förstår vissa svenska ord och jag blir tvungen
att förklara vad det är :D Ne hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig kunna göra han rättvis
med ord, det är så svårt att få ner i text vad han framkallar för känslor inom mig. Dom känslorna
och den kärleken som jag känner inför denna människa är så kraftfull att det inte finns såna ord.
Jag vet bara att jag aldrig någonsin kommer ångra att jag tog tåget till Narvik! Elsker deg Thomas <3

nästa ämne min tro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0