..Min första kyss..

Min första riktiga kyss som jag kan minnas är med Juvva Pittja, min första kärlek.
Jag var 8 år det var spännade, pirrigt & ovant :)
Men efter den kyssen blev det många fler, jag vill inte skriva mer än så.

Så därför bjuder jag på det här istället

Första kyssar existerar ju när man kyssar en människa för första gången och en
kyss som jag kan berätta om är min och Thomas första kyss, den kyssen som ligger
mig närmast om hjärtat. Jag satt på tåget till Narvik för att träffa en människa jag aldrig
någonsin hade mött, jag hade bara pratat med han på facebook, msn & telefon i 1 vecka.
När jag väll var framme såg jag inte han någonstans, jag såg han inte på perrongen så jag
gick runt, där ser jag bara hans bil och inte han. Jag skickar ett sms när jag står vid hans bil.
Då kommer han utgående från tågstation (när jag gick runt hade han gått igenom) jag kommer
ihåg att jag tänkte tusen tankar, men fy fan vad han var snygg, jag fick en kram och sedan satte
vi oss i hans bil och börja köra till hans studenthem. Jag skrattade hela vägen och sa fan det här
är ju sjukt, om & om igen. Han måste juh ha trott vad fan äre här för knäpp svensk brud.
Vi klev ur bilen, gick in på hans rum och typ 10 minuter efter att vi suttit där inne, böjer jag mig
fram och kysser han och jag kan säga en sak, fy fan vilka känslor det var i rullning efter det!!
Den var så perfekt som den bara kan bli, så mjuk, så mysig, ja allt var perfekt!

Jag träffade Thomas på litet sjukt sätt egentligen, tänk vad som hade kunnat befinna sig på andra
sidan, men jag var tvungen att fara till Norge för mitt hjärta skrek verkligen att det var rätt.

Men till alla andra träffa aldrig en människa genom nätet om det inte känns rätt & som du
inte vet någonting om eller någon kompis inte känner personen. Träffa aldrig en människa
du inte sett i cam för bilder kan man plocka upp var som helst ifrån, om du ser en människa
i cam vid slumpmässiga tillfällen är det nog oftast personen i fråga som sitter där. Men bara
för att han utgör sig för att vara en bra människa så behöver han inte vara det, i dagens
sjuka samhälle finns det sjuka idioter.


I mitt fall gick det bra, jag kommer aldrig ångra att jag satte mig på tåget, för efter en vecka var
jag och thomas tillsammans, 3 månader senare flyttar jag in i hans lägenhet & nu har vi varit tsm
i snart 7 månader, inte speciellt länge, men allt känns så rätt och det känns som att jag verkligen
vet vars jag har den här personen, jag litar på han till 100% och vi har gått igenom en del jobbiga
saker för den delen och det klarar vi också av. Jag har aldrig varit i ett förhållande med någon där
vi har varit såhär starka tillsammans. Thomas på tal om ämnet kyss så hoppas jag att den sista
kyssen i mitt liv blir med dig, älskar dig


Nästa ämne mitt favoritminne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0