..Min dag..


Min morgon började kvart i sju då väckarklockan ringde, då klev jag upp tog på mig morgonrocken,
slog på vakna med the voice & gjorde i ordning gröt, det gör jag alltid varje vardag.
Sedan åt jag upp gröten, klädde på mig, borstade håret & sedan tänderna, snörde
på mig skorna tog på mig jackan och gick mot jobbet. Å när jag kollade upp mot himlen såg
jag denna vackra himmel som uppenbarar sig på bilden här ovanför :)

Jobbade fram till två och efter det for jag på bolaget för att köpa lite glögg, sedan drog jag upp
tröjärmen och tog tag i det sista som var kvar av städningen, sedan slog jag in julklappar å efter
det bar det av på affären för att inhandla lite grejer till julgodiset jag ska tillverka här i veckan.
Var hem och lämnade påsarna och sedan for jag förbi Anki och surrade lite grann hon höll på
med middagen å när den var klar så fick jag oxå äta, det tackar man för :) När maten var nere
i våra magar för vi på dollarstore och inhandla lite till mina julklappar, sedan åkte jag hem.

När jag var hemma så packade jag upp allt, började göra i ordning några av julklapparna
och fixade lite grann med en överraskning :) När det var klart kikade jag lite tv och sedan
har jag diskat & bloggat. Nu väntar bara sängen på att jag ska ta mig dit, kan riktigt höra
hur den ropar mitt namn :) Så godnatt kära loggläsare.

nästa ämne min bästa vän

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Har läst nästan alla ämnes-inlägg förutom min dag :P Spännande!

2010-12-03 @ 00:23:16
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0