..Julfirande..


Julen tillbringade jag & älsklingen hos min underbara svärmor med familj :)
Var en lugn julafton med norsk julbord, pinnekött är grejer det! Fick klappar
jag önskade mig, älsklingens ska jag få välja ut sedan, något till kolten :P
Av min svärmor fick jag blondinbellas bok, yllesockar, prentkort & lotter :D
Sedan så fick jag ljusfat, ljus + sand av syrran, Sandra fick jag badgrejs av,
min brukare gav mig choklad & en penna, sedan fick jag och Thomas gemensamma
julklappar av hans släkt. Å mammas julklappar har jag inte öppnat ännu, det blir
imorgon när vi sticker till Porjus, för att fira jul med min familj & äta svensk julbord också :)

Hade verkligen en underbar julafton igår, efter min familj hade jag inte kunnat fira julafton med
några bättre människor, älskar verkligen Thomas familj & släkt dom är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0