..Helgen..



Har haft långhelg faktiskt, varit ledig/sjuk sen i tor men ska jag vara ärlig så hade jag
mycket hellre jobbat! Jag blir galen av att gå hemma med ryggont, så idag ska
jag försöka få mig en tid på vårdcentralen så man iaf på det dokumenterat. Jag trodde
verkligen det skulle gått över vid det här laget men inte det :( Har verkligen inte gjort
nått ansträngande inga lyft, ingen matlagning heller bara rör på mig lite grann och legat
hemma och vilat. Den enda ansträngande jag gjort är kanske att åkt bil enda till Vuollerim
för att fara på farmor & farfars guldbröllop, alla var där hela tjocka släkten, riktigt kul att
se alla och det senaste tillskottet :) Var fördrink, lite pinsam sång, god mat i form av buffé, sedan
serverades underbart god tårta med en massa färskfrukt och hjortron, sedan öppnade dom
presenter och jag fick läsa upp mitt kort! Jag var så sjukt nervös så att händerna skakade
efteråt, fick sedan höra att min farfar fick tårar i ögonen när jag stod där och läste :)
Jag är vart inte riktigt nöjd med texten men tiden gjorde så att den fick duga. Såhär vart den iaf

Ni vann varandras hjärtan, era liv flätades samman
och ni byggde upp ett förtroende för att uppleva
kärleken.  

Under alla dessa år som ni givit varandra kärlek
kan det inte ha varit enkelt, men ni har delat
glädjestunder och givit varandra stöd i svåra
stunder för att växa er starka tillsammans.

idag sitter vi här för att dela eran
lycka, en påminnelse om när ni valde att ta stegen
efter livets väg tillsammans, en period av underbara
betydelsefulla minnen och vi får inte glömma bort
att lyckan är inte en plats man kommer fram till,
utan lyckan är resan dit.


Kvällen var iaf sjukt trevlig är så glad för att jag for dit och presenten jag gav dom
glömde jag då bort att fota :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0