..Hektisk dag..

Idag har jag haft en hektiskt dag kanske inte för en frisk människa men för mig
som inte har riktig ork och blir slut på en gång så hare varit mycket.

Morgonen började med att jag ringde jobbet och sa att jag inte kunde komma eftersom
min rygg fortfarande värker, sedan fortsatte jag att ringa till vårdcentralen för att få en
tid till läkaren, dom ringde upp mig klockan tio och gav mig en tid klockan två.

Försökte vila en stund men det gick inte alls, kunde inte ligga och kunde inte sitta heller,
hoppade i duschen i hopp om att lite värme skulle hjälpa med inte det. Thomas körde
mig till vårdcentralen, fick vänta på läkaren i ca 15 min, sedan kollade hon min rygg
och skrev ett läkarintyg på att jag skulle avlasta ryggen, så jag är sjukskriven sju dagar,
Ordinerad vila, promenader samt panodil x 2 fyra gånger dagligen. Ville inte ha nå starkare
tabletter utskriva eftersom jag inte är ett fan av ta tabletter, tar nog av dom annars.
Bara hoppas det ger med sig snart, är faktiskt jävligt less på att gå hemma och ännu
mer less på att ha ont.

Efter läkarbesöket bar det av till chefen för att lämna in läkarintyget  samt fylla i en massa papper
så att allt är som det ska och så att allt finns dokumenterat. Sedan var jag tvungen skynda mig
till optikern, hade nämligen tid där idag, jag är närsynt men det hade jag redan räknat ut,
provade en massa glasögon och beställde två par, så nu väntar jag bara tills jag får hämta ut
dom :) Ska blir riktigt kul att se världen lite klarare :D Efter det blev det matlagning och sedan
så kom Katti förbi, riktigt kul, vi for till alla tiders och fikade och surrade en massa :D Har saknat
bruden som tusan, var riktigt kul att se henne, KATTI vi måste ses oftare!
Hade tänkt och bjuda på lite bilder det var som ett tag sen *hehe :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0