..Gott nytt jul..

Härligare julsång finns det juh inte, lätt bästa julsången som gjorts.

Natten går tunga (prt) fjärt , (a hahahaha)
De luktar som seansons frestelse (hahah)

(ho ho) Fira jul med sean banan
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) Fira jul med sean banan
(ho ho ho ho)

Året har gott var du stygg eller snäll
Ska vi fira svennevis eller flippa ikväll?
Kalle Anka klockan tre, hinner inte måste be
inga tomtar i min gran ingen kött från mamma skan
lyssna ät inte den grisen, då munnen luktar fisen
bjuda släkt & massa skrik, pallar inte få panik

Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
svart, vit, brun, röd eller gul
Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
blind, tjock, döv eller ful
(gott nytt jul)

(ho ho) Fira jul med sean banan
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) Fira jul med sean banan
(ho ho ho ho)

tipp tapp tipp tapp lyssna på min jule rapp
kom till mitt sköna hem
krävs ju ingen nummerlapp
snaps och sprit, minnesluckor i din jul
men med min stora feta pipa blir de bara kul
magdansen runt granen, pyntar med bananen
ingen tomte i min hus,
jag är man som älskar mus(-t alltså julmus)

Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
svart, vit, brun, röd eller gul
Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
blind, tjock, döv eller ful
(gott nytt jul)

(ho ho) Fira julmed sean banan
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) Fira julmed sean banan
(ho ho ho ho, ho ho ho ho ho ho ho)

Från oss alla, inuti er alla
ett gott nytt jul och god nytt år
önskar sean banan, så nu tänder vi på,
alltså ljuset (öhahahahaha)

Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
svart, vit, brun, röd eller gul
Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
blind, tjock, döv eller ful

Ey jultomten,
kom hit och ta med dina ho ho hoes

Ett gott nytt jul,(gott nytt jul sverige) ett gott nytt jul,
svart, vit, brun, röd eller gul
Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
blind, tjock, döv eller ful
(gott nytt jul)

(ho ho) (ett gott nytt jul) Fira jul med sean banan
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) (Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul) Fira julmed sean banan

(hahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0