..Godmorgon..


Godmorgon :) Har faktiskt brutit mönstret idag, istället för den vanliga havregrynsgröten med
lingonsylt äter jag frukosten jag brukar äta på helgen dvs Kellogg's special k red berries med
mjölk, härligt med lite variation eller hur :P Har sovit underbart gott inatt och det måste vara
för att jag var helt slut efter brödbaket igår, men nu finns det färskt bröd i frysen och det är juh
aldrig fel. Sitter just nu och tittar på vakna med the voice och ska alldeles strax börja röra mig
mot toan för att dra en borste genom håret och sedan borsta tänderna. Sedan äre bara att hoppa
i täckbyxorna, skorna & jackan för att börja promenera på jobbet, idag tar det faktiskt i mot lite
måste jag säga :/ Men men alla dagar kan inte känns som en dans på rosor, hoppas ni alla andra
får en jätte bra dag.

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad ska du göra i veckan då? :)

2010-12-07 @ 13:46:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0