..Glasögonorm..


Här har ni mig i glasögon & jag vet juh att ni har längtat efter att se mig :)
Fick dom ganska fort tog ca en vecka, å fy fan vad jag ser bra! Jag ser skylten
med öppettiderna på ica mitt på stan från fönstret, det ni ;)

Är som sagt lite ovant, men jag vänjer mig nog. Men att använda dom hela tiden blir
det då inte eller vi får se :) Än ser jag juh utan oxå :) Två par & ett par gratis :P
Svart/grå är till vänster dom jag gillar bäst & dom röd/svarta var det andra paret
jag valde och hela kalaset med synundersökning och grejer gick på ca 2000 :-
Alltså rätt så billigt, go specsavers :D


Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

du passar i dem :)

2010-12-26 @ 17:31:58
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0