..Året sista månad..

Ja då var den 1 dec årets första dag på året sista månad :)
Idag skulle jag egentligen få börja öppna adventskalendern men älsklingen ville att jag
skulle vänta så då gör jag det, det innebär att vi får öppna 3 paket på fredag när han
kommer hem istället, jag dör av nyfikenhet snart!! :D
Jag jobbar mest hela tiden och annars håller jag på med lite julsysslor därför jag inte riktigt
har tid att blogga och när jag har tid har jag helt enkelt inte lust.
Men min dag idag har faktiskt varit riktigt hektiskt, vaknade och sedan började jag slå in julklappar
sedan började jag och syrran diskutera  en massa kring julen & klappar. Slutade med att vi drog
upp till mampa på äventyr, där röjde vi som tusan och sedan for vi och inhandla lite nytt.
Kommer bli riktigt spännande med slut resultatet, jag kan knappt bärga mig. På lördag smäller
det och på söndag står det bakning på schemat :D Men nu vankas det sängen så jag orkar upp
på jobbet i morgon bitti, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0